poniedziałek, 14 lipca 2014

Informacja.

Ok, przed chwilą gdy zaczęłam pisać rozdział 17 doszłam do wniosku, że jeśli macie czekać na to co napisałam w rozdziale 16, aż 7 tygodni (!) to mi to nie pasuje. Nie chcę tego bloga ciągnąć w nieskończoność i raczej chciałabym go zakończyć w okolicach października. Z mojego małego planu wydarzeń wychodzi na to, że będzie jakieś 30, 30-parę, do 40 rozdziałów. I stąd moja wiadomość dla Was. Będę dodawała rozdziały 2 razy w tygodniu. W okolicach środy i weekendu. Cieszycie się? ;)
Poza tym Zboczuchy moje :D Przyznam, że pierwsza scena erotyczna będzie w rozdziale 13 i jak ją czytam to sama mam wypieki na twarzy :D Nie bójcie się, nie mam zamiaru robić tutaj kopii Greya, raczej postaram się Wam dostarczyć subtelnych, acz pikantnych opisów.
I jeszcze jedna sprawa, zastanawiam się nad założeniem grupy na Facebooku. Mogłabym Was tam informować kiedy dokładnie pojawi się rozdział, a Wy moglibyście się ze mną dzielić swoimi opiniami i pomysłami, które dla mnie dużo znaczą. Co Wy na to?
Pozdrawiam, VampireSoul.

6 komentarzy:

  1. Tyle rozdziałów ;333 Ale mi humor poprawiłaś!
    Ja już czekam na tą scenkę erotyczną, nooo! A ja bym se przeczytała kopię 'Pięćdziesięciu twarzy Greya' xd Taaa, jestem zboczuch xd
    Ja dla mnie pomysł z grupą jest...fajny. Jeżeli się na to zdecydujesz, to daj nam znać :)
    Pozdrawiam i czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A czekaj xD Nie mam weny żeby tamtem rozdział skomentować.
    Bo ja nie umiem komentować xD
    Ale przeczytałam już bardzo dawno xD
    Zgadzam sie na wszystko, co zawarte jest w tym poście xD

    Co do rozdzialuu. Świetny jak zawsze, oh jaka ja ambitna i w ogóle xD

    OdpowiedzUsuń
  3. OOOO I'm very happy ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 rozdziały zaległości. Ale nadrobiłam! Wwybacz, że nie jestem na bieżąco, ale brakuje mi czasu i ledwo co znajduję jakąkolwiek wolną chwile :/
    No ale ejstem ;) Gdybym nie zostawiła po sobie opinii pod jakimś rozdziałem, to się nie martw. Czytam dalej ;)
    Poprzednie rozdziały GENIALNE, nei będe się to do nich za bardzo odnosić, bo zaraz mam autobus. Ajaja. Z tą grupą to niezły pomysł. :>
    Okej, lecę!
    Weny i w ogóle.. Aj. Dobra, teraz na prawdę idę. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  5. [ff o Oliverze Sykesie]

    Zostawiłeś mnie samą z moją rozpaczą i tęsknotą. Wyjechałeś, zapomniałeś. Poznałeś inną i nagle przestałam być wazna. To mnie zabijało. Każdego dnia byłeś powodem mojej małej śmierci, mojego wewnętrznego upadku i wpadania w cholerny nałóg. Od dwóch rzeczy byłam uzależniona - od naszego ulubionego wina i od ciebie, tyle, że nie mogłam cię smakować codziennie. Więc myślisz, że co? Że jak wrócisz, to wpadnę ci w ramiona? Masz rację, bo moja miłość do ciebie jest nieskończona."

    Zapraszam na bloga ramiona-samotnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O japier... tyle rozdziałów .-. Ale super :D
    Z tą grupą to nie głupi pomysł. I nie mogę się doczekać 13 rozdziału xD Nie będę się rozpisywać. Pozdrowienia, odpoczynku i weeeny! ;)

    OdpowiedzUsuń